  • Data: 2004-04-28 19:29:00
    Temat: Re: mgr, mgr inż. czy inż. ?
    Od: "Wiesiek." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ekonomii
    Jakim

    > mgr. inz -> bo takie masz tytuły na dylomach.
    Tu jest problem. Bo np. ktoś ukończył studia techniczne ze stopniem/ tytułem
    inżyniera. Dostudiował ekonomikę czegoś tam, za co otrzymał stopien/tytuł
    magistra ale nie nauk technicznych.
    Zatem jest inżynierem jakiejś specjalności i magistrem innej.
    Jeżeli trzeba pisać te tytuły to chyba tak: inż.elektronik, mgr zarządzania.
    Fatalnie to wygląda. Choć podobne składaki spotykałem. ( dr inż. mgr
    filozofi).Lepiej chyba by bło dr nt. mgr filozofi.
    Ja bym stosował tak: jak robię projekt tele/elektro/ .... czny, to
    podpisywałbym , jak trzeba juz to zrobić z tytułem "inż." i tu ewentualnie
    specjalność. Jak projekt/ dokument z zarządzania, to "mgr".
    Chyba nie można tak sobie stopni/tytułów z różnych specjalności łączyć. To
    może coś sugerować. Może być czasami kłopot z tego powodu.
    Ale to tak na przysłowiowy "...rozum".
    Pozdr. W.