  • Data: 2006-05-12 13:23:03
    Temat: Re: mgr Ziobro czysci buty biznesmenom RIAA
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    *gravide* napisać:

    > Gdyby był taki wspaniały jak piszesz, to wszyscy
    > by używali. A producenci softu wzieliby pod uwagę
    > tak wspaniały i przyszłościowy segment rynku.

    Dokładnie. Zawsze mnie ten fakt zastanawiał.
    Skoro linux jest taki super stabilny i wydajny
    to dlaczego nikt z niego nie korzysta i dlaczego
    ma tak małe wsparcie? W świetle tego że jest
    systemem darmowym, powinien być wręcz rozdzierany.
    Sprawa jest jednak prosta - tam gdzie pracuje
    jako serwer jest stabilny i wydajny, ale jako
    stacja graficzna robi się niesamowitym mułem,
    dużo mniej stabilnym niż Windows. Zwłaszcza
    na starszych maszynach.

    --
    Pozdor Myjk | myjkel[at]op[.]pl | GG 667259
    ..:: FAQ grupy dyskusyjnej pl.comp.dtp ::..