    Subject: Re: melduję się
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Fri, 31 May 2019 07:13:10 +0200

    W dniu 31.05.2019 o 06:38, Shrek pisze:

    > Wyborcza jest za paywalem i czytają ją ci, co i tak na pisorów nie
    > głosują. Już prędzej fakt. Ale efekty będą raczej mizerne - wchodzimy za
    > głęboko w politykę i to nie ta grupa, ale kiedyś pisałem - jakby
    > rozstrzelać co 1000 bez powodu i procesu to pisiory będą to popierać -
    > szansa, że trafi na niego minimalna, za to któryś sąsiad powinien
    > oberwać, więc dobrze kanalii;)

    Przy okazji - kiedyś już pytałem ale nie uzyskałem odpowiedzi - czy coś
    mi grozi za opublikowanie pism procesowych, bo też padają tam cieawe
    stwierdzenia? W sumie tajne nie jest, byłem pełnomocnikiem więc
    korespondencje dostawałem legalnie, co najwyżej mam wątpliwości czy nie
    powinienem zamazać dane osobowe radcy co się pod tym podpisałę (ale czy
    tak naprawdę muszę - przecież on to pisał służbowa - ja pod swoją pracą
    się podpisuję imieniem i nazwiskiem i idzie w świat. Z tym że ja się
    swojej pracy na ogół nie wstydzę;)

    Kiedyś ktoś wspominał o prawach autorskich, ale wydaje się to bardzo
    nadymane - w końcu znów - do mojej pracy ma firma, a często lata to po
    całym kraju.

    Shrek