eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[media] Znieważenie zwłok na terenie RP opisane w nypost.comRe: [media] Znieważenie zwłok na terenie RP opisane w nypost.com
  • Data: 2010-01-31 21:12:39
    Temat: Re: [media] Znieważenie zwłok na terenie RP opisane w nypost.com
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Hamster" <m...@o...pl> pisze:

    > Mniejsza o zniewazenie zwlok, znowu pada okreslenie POLSKI oboz
    > koncentracyjny.

    To jest grupa *prawo*, w domyśle głównie prawo w RP3.

    "POLSKI oboz koncentracyjny" wylądował na soc.culture.polish i tak na
    80% NYPost po "lekkim obsztorcowaniu" wystosuje jakieś szybkie
    przeprosineczki/sprostowanieczko które "od biedy ujdzie" o ile się nie
    założy złej woli. Ja takiej złej woli publicznie nie założę (jeszcze na
    razie) a prywatnie to już zupełnie inna para kaloszy.

    "Znieważenie zwłok/grobów" które obwieszczał rabin Menachem Youlus z
    Baltimore miało miejsce pod jurysdykcją sądów, prokuratury i policji
    RP3. Ja chce "sprawdzić w praktyce" równość wobec prawa bo chyba
    potrafię sobie wyobrazić "nagłówki w GW" po tym gdyby "jakiś goj"
    "wykopał sekretnie" torę z masowego grobu ofiar holocaustu na terenie
    pod jurysdykcją RP.

    P.S. Być może grzeszę pychą twierdząc że potrafię to sobie wyobrazić.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Zwyciężają ci, którzy wiedzą, kiedy walczyć, a kiedy nie.