    From: " " <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mecz pilki noznej i pomeczwe rozboje
    Date: Mon, 30 Mar 2009 18:22:16 +0000 (UTC)

    > Użytkownik " jk" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uzywa siem ukrytej kamery obsługiwanej przez Policję.

    Gdzie się zgłosić, z kim rozmawiać aby sprawdzić czy zajście ze mną jest
    nagrana na kamerze?

    Czy moi koledzy, którzy byli obserwatorami calego zdarzenia, będą dobrymi
    świadkami, wiarygodnymi świadkami?

    Jak uzasadnić odwołanie? Mam już opinię ze szkoły, od dzielnicowego, z rady
    osiedlowej, od księdza, od prezesa klubu sportowego CZUWAJ (jeszcze rok temu
    grałem w tej drużynie ale ze względu na problemy z kolanami zrezygnowałem). Co
    jeszcze można zrobić?