    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: maszt na bloku 18 rodzinnym
    Date: Fri, 12 Mar 2010 22:34:36 +0100

    > Z waszej wypowiedzi nic nie wynika tak naprawdę, ja czyli współwłaściciel
    > nie mogę nic zrobić mimo tego że 1/18 dachu jest moja.

    Nie masz własności 1/18 dachu, masz jedynie współwłasność w całym dachu,
    w każdym jego centymetrze i to w części 1/18, dlatego o każdym kawałku
    decydujesz w stosunu 1/18 z pozostałymi.

    Czemu się dziwisz pozostałym właścicielom, podziurawisz dach, będzie
    przeciekał,
    od łażenia po nim spadną dachówki a cała wspólnota będzie musiała złożyć się
    potem
    po równo aby go wyremontować. Bo w końcu powiesz, że ty jako 1/18 nie
    widzisz
    potrzeby remontu.

    A tak dodatkowo jeśli antenę stawiasz w celach komercyjnych to czemu nie
    wydzierżawisz
    od wspólnoty kawałka dachu, oni też coś chcą ze swojego dachu mieć poza
    kłopotami.

    z.