    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: marsz opozycji
    Date: Tue, 13 Jun 2023 18:19:34 +0200

    On Tue, 13 Jun 2023 17:08:09 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > To nie moralność, a matematyka. Jeśli włada chce mieć ORMO w sile 1.000
    > ludzi (przykładowo)), to nie trzeba być profesorem, by pojąć, że jeśli
    > żaden "mądry" i "uczciwy" się nie zgodzi, to trafi tam 1.000
    > "niemądrych" i "nieuczciwych. To nie wina ORMO, a tych 1.000 mądrych,
    > którzy powinni tam przyjść i swoją mądrością wspierać ojczyznę.

    No ale jak wladza chce miec 1000 ormowcow do pałowania mądrych i
    uczciwych, to co sie dziwisz, ze tacy tam nie przyjdą, albo takich tam
    władza nie przyjmie ...

    > Jak Niemcy mordowali na polecenie Hitlera Żydów w obozach, to nie jest
    > tak, że Hitler jakoś osobiście gazował tych nieszczęśników, a SS-mani
    > się temu biernie przyglądali. Musiał się znaleźć ten tysiąc morderców.

    Zaraz tam mordercow ... wykonawców rozkazów.
    Był rozkaz zlikwidować, to widać była stosowna podstawa prawna,
    wszak Niemcy to państwo prawa.

    Przy czym SS-mani faktycznie Zyklon wrzucali, ale Żydów do komór
    prowadzili inni Żydzi ... doskonale wiedząc po co ..

    > Jakby poszli normalni, to by nie doszło do ludobójstwa, bo Hitler by
    > osobiście tych kilku milionów nie był w stanie zgładzić.

    Jakos to tak wyszło, ze sie znalazło wielu zwolennikow tego systemu.
    Zafascynowanych, a popierających, nienawidzących "przeciwników".
    Przy czym mowię raczej o prześladowaniach Żydów w Niemczech przed
    1939, mordowaniu polskich działaczy w w 1939, mordowaniu żydowskich
    osad w 1941 - bo akurat mordowanie w obozach, to nazisci trzymali
    w tajemnicy.

    No ale co bedziemy daleko szukac, zobacz u siebie.
    30 lat w demokratycznej i praworządnej Policji, i nagle spodobało się
    wam Julki pałować.

    > To żadna sztuka "okopać" się w lesie, nic nie robić i potem mówić, że ja
    > to bym ... - ale ja się nie dałem zwerbować. Prawda jest taka, że to nie
    > przepisy nakazały zamordować ks. Popiełuszkę, a kilku oszołomów, którym
    > się wydawało, że stoją ponad prawem.

    No popatrz jakie celne slowa od 2020r.

    Tylko ze przepisy ogólne wtedy nakazywały stać na straży zdobyczy
    polskiego ludu pracującego, i zabezpieczac władze przed siłami wrogimi
    ludowi, to chyba wrogiego księdza zabic można, a nawet należy ...

    J.