  • Data: 2023-06-07 10:32:28
    Temat: Re: marsz opozycji
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> pisze:
    > Już wywieźli szesnastu naszych do Guantanamo?

    Czwórkę Łucznika już za RP3 pamiętasz?
    AFAIR aresztowano ich w Niemczech za załamanie _sankcji USA_,
    Niemcy zrobiły ekstradycję do USA, mieli proces _w USA_ .
    <ironia> To że wyszli na wolność tuż przed dojściem rządu SLD do władzy
    jest oczywiście całkowitym przypadkiem. </ironia>

    USA olały sikiem prostym konstytucje RP3 swoim więzieniem-katownią w
    Starych Kiejkutach, zapisanie *wprost* w Konstytucji RP3 zakazy tortur i
    bezprawnego pozbawienia wolności [nie było sankcji z prawa RP => było
    bezprawne _na terytorium RP3_] . Ty widać zakładasz optymistycznie że
    USA mają prawa RP3 głęboko w obsranej dupie tylko w kwestii takich
    "duperel". Dla mnie to ani nie duperela ani wyjątek od reguły tylko
    "reguła jak (wystarczająco) trzeba".

    > Wcześniej strzelając kilku tysiącom w tył głowy?

    Oczywiście że nie naszym i oczywiście że nie strzałem w tył głowy.

    A mówiąc inaczej: Skoro to co USA zrobiły z Teksasem, Kalifornią i
    Hawajami ma nie być usprawiedliwieniem dla tego co Putin zrobił z Krymem
    i dwoma republikami ludowymi to to co robili komuniści za
    Stalina/Bieruta nie stanowi usprawiedliwienia dla Starych Kiejkutów.

    Świat (przeważnie+) nie jest czarno-biały jak "dociekliwy" nie stoi po
    ścianą czekając na rozstrzelanie. Przeważnie jest najwyżej
    (bardzo)ciemnoszary-(bardzo)jasnoszary.

    --
    A. Filip