  • Data: 2011-06-30 10:55:08
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w p=?utf-8?Q?arku?=
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "valdoozz" <v...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iuh7p5$l56$...@n...onet.pl...

    > Wiec jakiego wyniku można się podziewać po 1 piwku?

    wyniku, który nie odbierze ci prawka, czyli poniżej 0,2 promila, czyli 0,1
    mg/l, chyba że jesteś jakimś 30kg anorektykiem

    > Jeśli pijesz 2 x 100g / długi weekend, to nie możesz pisać o 'wielkim
    > doświadczeniu' w tej materii :-)

    chodziło mi o zabawę alkomatem w trakcie piwa, pomiary dokonywane na 3
    osobach, także dające pogląd na to ile można mieć po jakiej ilości

    obserwacja co prawda nie potwierdzona jakimiś większymi badaniami, ale
    prawdopodobna, to że papierosy mogą znacznie zaburzyć odczyty alkomatu i to
    na niekorzyść mierzonego, ale to trzebaby jeszcze potestować jakimś bardziej
    profesjonalnym testerem