  • Data: 2011-07-01 08:01:28
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w p
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:iui9ak$gkt$...@n...onet.pl...

    > jakoś nie chce mi się w to wierzyć, chyba że badania były
    > robione dość tendencyjnie, czyli tylko w wydychanym i to zaraz po
    > piciu

    Standardowy przybliżony wzór:
    25g alko (tyle jest w jednym piwie)/(masa ciała 80 kg *współczynnik
    dla mężczyzny 0.7)= circa 0.45 promila.

    Po dwóch setach, to masz:
    80g alko/(80*0.7)=1.42 promila.

    Przyjmuje się że organizm mężczyzny metabolizuje około 10g na
    godzinę.

    Nie opowiadaj takich rzeczy bo jeszcze ktoś uwierzy i straci prawko.
    Już jedno małe piwo (0.3l) wypite na chybcika może dać powyżej 0.2
    promila.

    --
    Pozdro
    Massai