    From: leon <L...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat naklejony przez Straż Miejską
    Date: Tue, 25 Oct 2005 22:20:04 +0200

    > Właściciel zaparkował jak dupa i ma obowiązek ponieść konsekwencje.
    I poniosl. Dostal mandat.

    > A co powiesz o blokadach zakładanych na koła?
    To jest zdaje sie przewidziane odpowiednimi przepisami, takze holowanie.
    Nie przypominam sobie natomiast naklejek.

    Ciagle natomiast brak ustosunkowania do faktu, ze mandat zostaw wlozony za
    wycieraczke. Notabene czesc SM jest wypisazona w aparty cyfowe dla
    udokumentowania sprawy.

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO