  • Data: 2006-10-17 11:11:45
    Temat: Re: mandat i sprawa w s?dzie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzesiex" <x...@x...pl> napisał:

    > ale kierowcy nie da się rozpoznać
    Czyli brak jest dowodu kto popełnił wykroczenie!

    Miał takie prawo. Czytaj tu: http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    >polegającym na odmowie podania sprawcy wykroczenia drogowego,
    Sprawdż dokładnie o co cię obwinia, bo to bardzo ważne.
    a/ podawać kto jest sprawcą NIE masz obowiązku
    b/ masz obowiązek jedynie wskazać KOMU pojazd powierzyłeś, a to wcale
    NIE oznacza, że on wykroczenie popełnił. To ma ustalić policja!

    według
    >mnie to bezsens, mógłbym odmówić podania spawcy gdybym go znał ale nie
    >mam pokjęcia kto nim był więc cały zarzut jest bzsensowny. To tak jak
    >by ktoś w mojej okolicy kogoś zabił a ja mam im powiedzieć kto to
    >zrobił tylko dlatego iż to moja okolica, a jak nie to ja będę

    >odpowiadał za odmowe składania zeznań.
    To nie były zeznania, a jedynie miałeś spełnić ustawowy obowiązek
    wskazani KOMU powierzyłeś.

    > Ciekawe czy sąd też będzie sie upierał że mam powiedzieć
    > coś czego nie wiem.
    J.w. Ważne o co cię policjant obwinił. Sprawdź.

    --
    Artur Golański