  • Data: 2003-03-28 00:10:34
    Temat: Re: mandat a sad grodzki - minmalna kara - zolte swiatlo
    Od: Radomir Szaraniec <r...@c...law.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "l:e.h" napisał:

    > I teraz moje pytanie - czy to prawda, ze sad grodzki daje kary od 1000 zl
    > wzwyz, czy warto w takiej sytuacji isc do sadu, czy mozliwe jest ze sad da
    > kare nizsza niz mandat, i czy bierze pod uwage sytuacje materialna
    > kierowcy.

    Kodeks postępowania w spawach o wykroczenia [ w szczególności rozdział
    11 ], Kodeks wykroczeń [ cześć ogólna ] i cała reszta ustaw, które
    zawierają przepisy o wymiarze kary za wykroczenia.

    Generalnie sąd musi się zmieścić w widełkach od min do max kary za dane
    wykroczenie, ale... i tu mogą zachodzić różne konfiguracje. W tym
    przypadku można spokojnie zapłacić mniej niż chciał dać pan policjant,
    czyli mniej niż te 400 złotych.

    rmszar