    From: "Maciej" <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat :-(
    Date: Mon, 5 Feb 2007 19:32:16 +0100

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:eq7sa1$qrf$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "Maciej" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > Dla postrachu ? ;)))
    > Dla ograniczenia dowolności w wymiarze grzywny. Ale jak widzisz nie
    > wszystkie wykroczenia tam są. Za kolizję również nie ma ściśle określonego
    > mandatu.
    > W twoim przypadku, jeśli byłeś zdania, że bezpieczeństwu nie zagroziłeś
    > mogłeś mandatu nie przyjmować. Ocena należała by do sądu (a ten bazował by
    > na opisie policjanta;))

    No coż... moje wykroczenie tam jest. Nawet nazwane dokładnie tak samo jak
    wpisane na mandacie. Trudno, kij im w oko, zapłacę skoro przyjąłem. Dobrze
    chociaż że mnie nie zastrzelił. Ale takiego służbisty to dawno nie
    spotkałem. Zamierzam nawet napisać do komndy pochawałę na niego za sumienne
    wykonywanie swoich obowiązków z sugestią przeznaczenia kwoty równowartości
    mojego mandatu na premię dla niego ;-)))
    Chociaż poczułem się z lekka zaszantażowany że muszę przyjąć skoro
    powiedział że jak nie przyjmuję to jedziemy na komendę, zeznania itp., nawet
    powiedział że mogą mi zatrzymać uprawnienia. Niestety na to nie mogłem sobie
    pozwolić.

    Maciej