  • Data: 2004-10-12 14:28:03
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:ckgovm$p6b$1@inews.gazeta.pl...

    > a ja Tobie, udowodniles tym samym ze nie miales stycznosci z takim
    > uczuciem,
    > dlatego nie masz prawa sie w tej kwestii wypowiadac.
    > Gdybys mial "kontakt" z tymi dwoma uczuciami wiedzialbys ze tak jest.
    > Ja wspolczuje twojej (obecnej albo przyszlej) zonie skoro dla Ciebie jest
    > mniej wazna niz rodzina.

    Info dla Ciebie - jestem w trakcie rozwodu.
    I moge Ci powiedziec jedno - nie porownywalbym smierci KOGOKOLWIEK do seksu
    na boku.
    To ze moja eks pukala sie z innymi goscmi nie jest najwieksza tragedia, jaka
    mnie w zyciu spotkala :)
    Twoja chora duma przez Ciebie przemawia, chec posiadania kogos na wlasnosc.

    > zdrada jest gorsza od smierci i jezeli ktos na grupie inaczej uwaza niech
    > napisze i uzasadni.

    A co tu uzasadniac ?? :) Dla mnie nie jest czyms najgorszym. Smierc rodziny
    bylaby czyms duuuuzo straszniejszym.

    > mozemy puscic ankiete na wszystkie grupy,a wczesniej sie zalozyc o
    > pieniadze (500 zl).

    Chcesz sie zakladac o uczucia ?
    A jak sprawdzisz kto wygral ? :)

    > Ankieta bedzie dostepna na stronie www, z jednego komputera bedzie mozna
    > tylko raz zaglosowac.
    > wchodzisz?

    Przeciez to absurdalny pomysl :)
    I co z tego, ze wiekszosc zdecyduje sie za jedna z opcji ?
    Bede mial jakas satysfakcje albo bede musial zmienic poglady ?
    Stare porzekadlo sie przypomina, z milionem much ......

    pawel