  • Data: 2023-09-12 11:53:45
    Temat: Re: mObywatel 2.0 weryfikacja na odległość
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.09.2023 12:17, Krzysztof 'kw1618' wrote:
    > Wydaje się, że stworzyli możliwość pokazywania dokumentu tożsamości na
    > odległość.
    > Obydwie strony muszą mieć na smartfonie mObywatel 2.0.

    Niedługo będzie i TVP na zakładce mTV -
    https://businessinsider.com.pl/technologie/pis-chce-
    stworzyc-narodowe-mtv-mecze-kadry-w-mobywatelu/ews5x
    hb

    Czytałem też o sekcji mWybory z domyślnie zaznaczoną opcją. A jak
    będziesz chciał zmienić, to przez ePUAP używając elektronicznego podpisu
    z załączonymi zaświadczeniami z kilku urzędów ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz