  • Data: 2012-10-29 11:25:05
    Temat: Re: lotto zaklady z kolegami i umowa
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-28 23:41:21 +0000, "dude" <c...@m...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > To jak ocenisz podpisywanie intercyzy przed zawarciem małżeństwa? Brak
    > zaufania,

    Oczywiście, że też. Bo tak zazwyczaj bywa w (skrajnych) przypadkach
    wiązania się bogatego z biednym.
    Ale też - wręcz przeciwnie; jest to ograniczanie odpwowiedzialności
    biednego za czyny bogatego.
    Natomiast ty nie bierzesz ślubu z tymi ludźmi, tylko im nie ufasz...

    > to po co się żenić...

    1. tradycja
    2. spełnianie zachcianki (swojej/cudzej)
    3. regulacja praw i obowiązków

    99. miłość...
    ;-)

    > a ile było historii w świecie że pieniądze podzieliły najlepszych
    > przyjaciół/rodziny?

    A tu mamy taką sytuację, że na razie są tylko wydatki, a już są problemy.
    :-)
    (żeby nie było wątpliwości: nic mi do tego co robisz ze swoimi
    pieniędzmi, ale napisz, jaką macie umowę z dysponentem kasetki?)

    --
    Bydlę