  • Data: 2008-11-11 20:41:40
    Temat: Re: lotnisko - przewożenie płynów
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    yapann napisal:
    > Niby wolno przewozić (w bagażu podręcznym) płyny do 100 ml - mi nie pozwolono,
    > bo: 'nie wiemy co jest w środku'. Czy istnieją jakieś
    > dodadtkowe ograniczenia (prócz pojemności)? (Może musi być to
    > fabrycznie zapakowany pojemnik?). Czy security ma prawo indywidualnie
    > nie pozwolić mimo, że wolno? .. Czy może ktoś mnie odesłać do regulacji
    > prawnej na ten temat? Chciałabym ustalić, co powinna przesięwziąć osoba,
    > u której istnieje potrzeba posiadania podczas podróży substancji
    > płynnej (do 100 ml) ze względu na uwarunkowanie zdrowotne. I w
> [...]

    imho nie znajdziesz tego nigdzie, zapisy raczej maja forme "nie moze
    przekraczac..." a nie wozcie wszystko co ma mniej
    podczas kontroli bezpieczenstwa moga kazac wywalic wszystko co wzbudza
    ich podejrzenia, lacznie z rozladowana komorka ktorej nie dalo sie
    wlaczyc - przypadek znajomego ;)

    bezsens tej sytuacji jest ogromny bo teoretycznie nie wniesiesz zadnej
    ostrej rzeczy (czasem mozna poogladac w gablotkach co kto mial)
    ale przed kupieniem przez ludzia kilku butelek i zrobieniem tulipana
    ktory imho jest nieco niebezpieczniejszy niz szydelko czy pilniczek do
    paznokci juz sie nie uchronia

    generalnie to bardziej sztuka dla sztuki i np w dublinie czy cork nigdy
    nie mialem zadnych problemow, natomiast w katowicach za kazdym razem
    sprawdzaja mi zawartosc puszki z zasypka dla dziecka, pojemnosc
    sprayu do nosa itp...