eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRadar laserowy nie spełnia przepisów! › Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <p8ar4e$lmn$1@node2.news.atman.pl>
    <5aafde01$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8ruun$7f9$1@node2.news.atman.pl> <p8sqhr$5qg$3@node1.news.atman.pl>
    <p8ts7h$upv$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab27c2d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8tuse$rm0$2@node2.news.atman.pl>
    <5ab28a21$0$1010$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8ui7n$u5f$2@node1.news.atman.pl>
    <5ab2e163$0$989$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8vi11$qr6$1@node1.news.atman.pl>
    <5ab40fd1$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <p914p0$obr$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab41a2b$0$990$65785112@news.neostrada.pl>
    <OUXsC.26970$fT5.20200@fx01.ams1> <p9265c$f84$2@node1.news.atman.pl>
    <5ab4dc29$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5ab4efc4$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <15xs1oas045ze$.16h6j2vct5q8b.dlg@40tude.net>
    <p9333l$crj$1@node1.news.atman.pl>
    <1h3pnk56lmvlu$.pidpda0ijmyw$.dlg@40tude.net>
    <p9bhd5$75q$9@node1.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 26 Mar 2018 22:17:33 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <p9bhd5$75q$9@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5ab95563$0$31373$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.101.22
    X-Trace: 1522095459 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31373 83.22.101.22:50569
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:770574
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 26-03-18 o 21:24, Shrek pisze:

    > Na szybko. powiedzmy że celujesz w samochód z odległości 50m. Samochód
    > ma 2 metry - celujesz w środek. Żeby więc pomiar wyszedł od czapy musisz
    > przesunąć wiązkę o 1 metr - leci wtedy CHGW gdzie. tg(alfa)=1/50. Alfa =
    > 1 stopień z niewielkim kawałkiem. Powiedzmy 2 stopnie - niech będzie
    > moja strata;) Brzmi realnie?

    Nie bierz się za rzeczy,których nie ogarniasz, a jak już bierzesz, to z
    głową.

    Zakładając, że uparliśmy się tę prędkość z jednego pomiaru wyznaczyć
    (bonie wiem,jak to urządzenie robi) błąd może wynikać z błędu pomiaru
    odstępu czasu oraz pomiaru odległości. Zakładając, że obydwa pomiary
    trafiają w samochód o wiele większym problemem będzie to, że raz może
    trafić w szybę, a raz w grill. Kąt sobie możesz już wówczas pominąć.

    Jeżeli już koniecznie chcesz policzyć błąd wynikający z "błądzenia" po
    szerokości, to o wiele łatwiej posłużyć się miarą kątową używaną w
    wojsku. Szeroki na 2 metry samochód ze 100 metrów ma 20 tysięcznych,
    więc jak ten kąt obrócisz prostopadle do osi drogi, to różnica względna
    pomiaru odległości wyjdzie Ci 2 metry*0,02= 4 cm.

    Z 50 metrów będziesz miał 8 cm, a odległość grill / szyba rzędu 100~200
    cm i jest stała.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1