    From: "jarek" <j...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licytacja komornicza, a lokatorzy
    Date: Tue, 29 Sep 2009 19:59:35 +0200

    Użytkownik " GK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h9thfi$eor$1@inews.gazeta.pl...
    > jarek <j...@j...pl> napisał(a):
    > Na Ciebie, gminy nie mają lokali socjalnych. Przeszukaj archiwum grupy,
    > także
    > pod hasłem "pomieszczenie tymczasowe". To nie musi być mieszkanie, do
    > którego
    > lokatorzy chcieliby się przeprowadzić z własnej woli (wygody), a np.
    > kontener
    > mieszkalny z używalnością wspólnego z innymi kontenerami ustępu.

    Czytam sobie ustawe o ochronie lokatorow i jest tam zapis, że sad moze orzec
    o uprawnieniu lokatorow do lokali socjalnych, a jak sad orzeknie ze lokator
    nie ma takiego prawa, wtedy mozna wyrzucic ich na bruk? Akurat w mojej
    gminie powtaje 48 nowych mieszkan socjalnych, wiec moze sa szanse.
    A jeszcze jedno, zapewniam im kontener na wlasny koszt (czynsz, media) ? Jak
    obywa sie to od strony technicznej. Komornikowi wskazuje gdzie ma ich
    wyprowadzic? Kto placi potem czynsz za lokal zastepczy?

    Jarek