  • Data: 2005-12-06 10:21:06
    Temat: Re: licencje free na oprogramowanie
    Od: Piopio <p...@n...spam.org> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux wrote:

    > No nasza Polizej dostaje doniesienei ze ten a tamten ma nielegalny soft,
    > piraty na kompie poinstalowane. No i okazuje sie, ze to programy
    > freeware do uzytku domowego....

    Sam jestem autorem programu do wystawiania faktur, który udostępniam za
    darmo. Dostałem już 2 pisma z prokuratury i miałem też telefon z
    policji, że u kogoś znaleziono nielegalną kopię. Ekspertyzy legalności
    przeprowadzała jakaś firma z wybrzeża - pewnie mieli wtyki, żeby się na
    coś takiego załapać - bo wiedzy to "0". Udzieliłem odpowiedzi na piśmie,
    że nie roszczę pretensji do użytkownika, a w programie w oknie
    informacyjnym jest zapis, że program jest darmowy. Moja odpowiedź
    została olana, a przez 3 miesiące przychodziły listy z prokuratury i
    sądu informujące mnie o postępach w sprawie...
    Podsumowując, mariposa słusznie ma wątpliwości bo w tym kraju wszystko
    się może zdarzyć.

    Piotrek.