  • Data: 2009-06-29 18:56:06
    Temat: Re: lepiej etat czy DG? - niepełnosprawny, stanowisko biurowe
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Onufry Zagloba" <Z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:05674fbe-5837-4b70-be3c-0aebe78a2d5a@3g2000yqk.
    googlegroups.com...

    > czy potrafi się je wykorzystać (np. przy działalności gospodarczej
    > odliczanie kosztów uzyskania przychodu takich jak paliwo).
    ale czym to się różni od DG osoby pełno-sprawnej?
    Chodzio mi o plusy/minusy bezpośrednio (lub pośrednio) wynikające z
    niepłenosprawności (przepisy, przywleje, ograniczenia..).

    > np. o wiele dłuższy urlop).
    ok.

    > pomimo ostatniej kampanii społecznej
    czy mógłbyś proszę mi podać jakić odnośnik do sczegółów kampanii, gdyż nie
    wiem o takiej, dzięki

    > to co wyżej napisałem, a mogłoby zostać odebrane
    > negatywnie,
    nic takiego nie odebrałam.
    Interesują mnnie wyłącznie rzeczowe osadzone w realiach informacje/opinie, a
    nie jakieś głaski bułkę przez bibułkę.