    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legitymowanie
    Date: Sun, 29 Aug 2004 15:20:34 +0200

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cgsk0d$fcu$1@inews.gazeta.pl...

    > ale gdy podchodzi do mnie "chodnik" bo chce sie popisac przed kolega jaka
    on
    > to am wladze,
    > (bylo tak jak podssedl na łaakach (fuck! teraz wiem ze nie mial prawa dac
    > mandatu, wydrukuje sobie ten art.)
    > i ja zazadam legitymacji by spisze zawartosc, to nie widze powodu by sad
    > tutaj mowil o cwaniactwie, korzystam ze swojego prawa.

    Ale takie sprawy do sądu nie trafiają.

    > NO Wiesz, tez bym uciekal przed facetem o po cywilnemu, malo
    > pobic jest. ? CO innego jak jest ich wiecej, gdzies tam jedzie samochod z
    > kogotem na dachu, gdzies indziej biegaja normalni policjanci.

    No cóż. I mimo to, że policjant był po cywilnemu i że w danej sytuacji
    pokazać legitymacji nie mógł, to niestety, żaden sprawca uniewinnienia nie
    uzyskał na takiej podstawie.

    > ale tutaj widac ze akcja zaplanowana, ja mam na mysli takich zwyklych
    > chodnikowcow.
    > Wiesz, czasami to jest normalna kontrola i nie ma sie czemu dziwic, ale
    > czesto ida na bezczelnego,
    > i wlasnie w takim przypadku ja chce tego uzyc, nie w takich co opisujesz.

    To i tak lepiej dać się wylegitymować i później ewentualnie napisać skargę.

    > NIe ma nic gorszego jak zostac zeszmaconym przez 20 letniego gowniarza
    ktory
    > dostal dopiero co legitke.

    Nie odbieram legitymowania jako zeszmacenie. A może winna jest właśnie Twoja
    postawa w stosunku do nich. Oni po prostu robią swoją rabotę. Daj im ten
    dowód nie dyskutując, to zobaczysz, że sprawa przejdzie bezproblemowo.
    Odejdą tak szybko, jak przyszli.