    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legitymowali
    Date: Tue, 22 Jun 2021 13:17:28 +0200

    Dnia Tue, 22 Jun 2021 11:42:52 +0200, Kubuś Puchatek napisał(a):

    > No i...?
    > Zrobią coś kulsonom, zabiorą premię (o wydaleniu z kulsonerii nawet nie
    > marzę)? Czy tylko komendant pogrozi im paluszkiem i powie: "nieładnie!"
    > Mam też pytanie dotyczące tego fragmentu: "ma do czynienia z
    > funkcjonariuszem Policji, a nie przypadkowym napastnikiem". Dostaje ode
    > mnie wpierdol (szanse na to są spore), w tym momencie pojawjają się inni,
    > załóżmy, że już w mundurach. Co teretycznie, w państwie prawa, mi grozi?
    > Napaść na fnkcjonariusza? Nie wylegitymował się przecież.
> [...]

    Kamiński da im raczej premię za wzorowy wykon obowiązków.

    Jest taki film rosyjski "Ładunek 200", który pokazuje radziecką
    rzeczywistość lat 80. Największym bandziorem w prowincjonalnym mieście jest
    miejscowy komendant policji, tyle że dba o prywatne sprawy, a nie działa na
    polecenie zwierzchników.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek