  • Data: 2005-12-15 12:09:28
    Temat: Re: legalność systemu operacyjnego na używanym laptopie.
    Od: feanoros <f...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    h...@p...onet.pl wrote:

    > W sumie ciekawy ten sklep, podejrzewam że co najwyżej napiszą że jest
    > naklejony sticker lub coś w tym styly.
    > Piszesz "... sklep wydaje mi fakturę" to znaczy tak Ci powiedział sprzedawca.
    > Ale jak przyjdzie co do czego tzn do sprzedaży to usłuszysz coś w tym stylu:
    > "- Wie pan jest nalepka to bierze pan "dowolną instalkę" i wpisujesz Pan ten
    > kod i będzie działać" - i tu nie kłamie działać będzie.
    >
    > Generalnie aby być legalnym to musisz mieć:
    > 1) fakture zakupu na Ciebie lub firmę.
    Faktura będzie.
    > 2) oryginalny nośnik programu
    Nośnika nie ma, jest installka na twardym dysku. Jak zamawiasz notebook
    na stronie Della to też jest możliwość wybrania nośnik albo sama
    installka systemu na dysku. Wychodzi troszke taniej jak jest instalka na
    dysku a skoro sam Dell tak sprzedaje wiec to chyba jest legalne.
    > 3) oryginalne opakowanie + książeczka (nie wiem po co ale ma być) ze
    > wszystkimi nalepkami
    Opakowania i książeczki nie ma laptop sprowadzony z Wielkiej Brytani.
    Jest tylko sticker na win2000.
    > 4) musisz być conajwyżej drugim klientem -prawdopodobnie w Polsce można tylko
    > raz odsprzedać soft => Polska być piękna kraj
    Wygląda na to że będę? drugim klientem. Bo pierwszy był w GB.

    > Zadzwoń kilka razy do Microsoftu Poland a poddadzą tyle samo różnych
    > odpowiedzi.
    Na ich stronie czytałem że muszą być spełnione 2-3 warunki z tego.