  • Data: 2006-06-19 10:48:32
    Temat: Re: legalność (?) prostytucji a opodatkowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa [###a...@l...SPAM_PRECZ.com.###] napisał:

    > Tylko nie mów, że zrobili to hobbystycznie i prywatnie, bo padnę ze
    > śmiechu.

    To weź coś na uspokojenie. Jeśli nawet nie oni to zrobili prywatnie,
    to w każdym razie w którymś miejscu gdzieś w tej drabince ktoś wydał
    niezgodny z prawem rozkaz, czyli po prostu nadużył uprawnień i tyle.
    Nie wiem, czy to byli akurat bezpośredni ich przełożenia, czy może
    ktoś wyżej. Trudno mi powiedzieć, jak to się wówczas kręciło. Być może
    nie było rozkazu, tylko milczące przyzwolenie wyrażające się w tym, że
    nie określono sposobu wykonania zadania, a w poprzednich wypadkach
    nikt nie dociekał szczegółów przykładowo.