  • Data: 2006-10-31 11:50:05
    Temat: Re: legalność obrazu dysku HDD
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1ibi86bv1rqw.lppi1p2tbokq$.dlg@40tude.net ===Tomy===
    <nic@z_tego.com> pisze:

    > Źle czytasz, cały czas piszę o Ghost-cie vide rescue disc.
    Ano to co innego.

    > Teoretyzujesz.
    Gadanie...

    > Zmień sobie płytę i ponownie odpal system. Powodzenia...
    Dziękuję. Trochę za późno, bo już to robiłem (no, ale nie mogłeś wiedzieć
    ;)).
    Wprawdzie płyta tej samej firmy (Gigabyte), choć nie identyczna. System
    wstał bez problemu (poza, oczywiście, porządkami w driverach).

    > Bez aktywacji pozostanie Ci wcisnąć magiczny X z poleceniem zamknij
    > system, względnie uruchom ponownie.
    Eeee tam..., nie zawsze (zależy m.in. od builda).

    > Te zmiany są już od niemalże roku
    > kiedy zmienili licencje na OEM-y.
    Mam licencje (OEM) starsze i - przypominam - to wersje dedykowane.

    > Niespełna tydzień temu miałem taki niuans w pracy. Aktywację zrobiłem
    > przez net. Przy ponownej reinstalacji na tym samym PC-cie system pięknie
    > poinformował mnie, że ilość aktywacji tego systemu wygasła i musiałem
    > dzwonić po nowy klucz.
    Tu akurat jestem skłonny przyznać rację. Miałem to samo. M.in. dlatego dałem
    sobie spokój z reinstalacjami. Tak można robić jak się ma 5 kompów, a nie
    ponad 20.

    EOT, bo NTG robimy.

    Jotte