  • Data: 2004-08-25 16:49:07
    Temat: Re: legalnosc linkowni p2p
    Od: "fondi" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > tia, ale odwiedzic moga kazdego kto klikal, mysle ze z nakazem by
    > problemow nie bylo..
    > ale by sie nabiegali :) 50 000 osob :))

    niektorzy zapewne klikali wiecej a inni mniej - ci co klikali wiecej
    i czesciej sa lepiej rokujacymi klientami - a poza tym sa tacy co
    klikali w programiki duzych firm z BSA takich jak Adobe czy
    Microsoft. Tu nie bedzie problemu z dowodzeniem czy ktos
    naruszyl prawa autorskie czy nie - po prostu ta organizacja
    i te firmy sa w sposob staly gotowe zeby sluzyc pomoca bieglych
    lub w inny sposob wspierac bieg sprawy w sadzie czy nawet jeszcze
    na etapie rewizji.