  • Data: 2005-05-03 12:36:49
    Temat: Re: ławka pod blokiem, a picie alkoholu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie to sie im nie dziwie. Zamiast zapamietywac te wyliczanke czy nosic
    > ustawe ze soba to po prostu mowia "miejsce publiczne" i pod dyskusji. Jak
    > ktos sie czuje "oszukany", to zawsze moze odmowic przyjecia mandatu i
    > wylac
    > swoje zale w sadzie.

    trudno 3 slowa zapamietac co nie?

    Mnie "zlapali" (w sumie to nie odszedlem od nich bo niby dlaczego) na lace.
    I porzez nieznajomosc tej ustawy podpisalem mandat. Gdybym ja znal
    nie odpsucil bym dopoki by nie zostali dyscyplinarnie ukarani. Maja sluzyc
    spoleczenstwu
    a nie szukac jelenia ktorego mozna by orznac.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...