  • Data: 2005-11-02 00:46:17
    Temat: Re: laptop i licencja windows
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dk91oi$1cs$1@inews.gazeta.pl b3lf3r
    <z...@p...sprzedajacemu> pisze:

    > przeczytaj *uwaznie* pierwszego posta w wątku, zawierał tylko jedno zdanie
    No właśnie. Cytuję: "czy jak przemieszczam sie z laptopem to w kieszeni
    zawsze musze miec licencje windows aby nikt mnie nie oskarzyl ze mam
    nielegalna kopie?"
    Z czego tu bezdyskusyjnie wynika, że ten jego laptop ma zainstalowaną jakąs
    wersję windows i to jeszcze nielegalnie?

    > owszem, ale przecież nikt nie będzie nosił kopii legalnego windowsa
    > razem z laptopem (na którym jest jedynie linux)
    Czemu? Czy to jest prawnie zabronione? A jak będzie na nim DOS 3.30 (no
    dobra, żartuję).

    Jotte