  • Data: 2005-02-03 17:13:30
    Temat: Re: kwestia konsumencka
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszczak" wrote:

    > refleksje bo prawo konsumenckie jest mi jeszcze obce. Posty: wszystko jest
    > jasne nie mają sensu bo ja wiem, że wszystko jest jasne, ale wciąz mnie
    > gnębią przestępcze myśli.

    Kupujaca moze nawet zglosic fakt na policje, ze przeslales jej uszkodzona
    rzecz. Sam borykam sie z podobna sprawa, ktora sie juz ciagnie prawie rok -
    gosc dostal wylicytowany sprzet, ale stwierdzil, ze jest zepsuty, i ze nie
    zostaly dolaczone akcesoria. Sprawa absurdalna, bo nie potrafil po prostu
    naladowac urzadzenia (albo inaczej: nie chcial), a akcesoria, ktorych sie
    domagal, nie byly przedmiotem aukcji. I prokurator sie na to nabral, sprawa
    sie ciagnie, zmuszony bylem jezdzic z Krakowa do Kolobrzegu na rozprawe, w
    dodatku bedzie druga, bo nie zjawil sie jeden ze swiadkow. Koszta
    przekroczyly dawno wartosc sprzedawanego przedmiotu.

    W Twoim przypadku napisalbym po prostu grzecznie tej kobiecie, ze sukienka w
    momencie wysylki byla w 100% dobra, a klamstwo jest regulowane odpowiednim
    paragrafem. W moim przypadku, kiedy napisalem temu gosciowi, ze skladam
    wniosek o stawianie falszywych oskarzen, i ze mam nadzieje, ze jako osoba
    dorosla zdawal sobie z konsekwencji takowych, wyraznie sie przestraszyl -
    efekt byl taki, ze zeznajac w sadzie praktycznie sam siebie wkopal
    (pomieszal wszystkie fakty, dwa razy w prosty sposob udowodnilem mu
    klamstwo). Dzis na dzwiek slowa Allegro tylko sie usmiecham - nigdy bym nie
    przypuszczal, ze takie rzeczy moga miec miejsce.

    shi