    Date: Sun, 28 Apr 2013 20:14:15 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kurwa nie jest kurwą, bo

    W dniu 2013-04-28 13:48, Andrzej Lawa pisze:
    > Wiesz, jest pewna różnica pomiędzy popełnieniem czynu zabronionego z
    > własnej inicjatywy, a sytuacją kiedy ktoś jest do tego czynu de facto
    > zmuszony - czy to poprzez bezpośrednią groźbę fizyczną, czy też poprzez
    > psychologiczne manipulacje.

    Może wiesz coś więcej bo ja wiem tyle że k... kasę wzięła.
    W jaki sposób ją zmuszano, jak wpływano na psychikę, jak manipulowano?
    Skoro prokuratura nie dopatrzyła się niczego nagannego.
    Powtarzam polska prokuratura pod nadzorem tego już dobrego ministra.
    Teraz oczywiście nie wolno ujawniać dowodów i pozamiatane.
    Ale smród został.

    Nie wiem czy na tej grupie ale utkwiła mi w głowie dyskusja że Polska to
    nie USA. Tu nie ma ławy przysięgłych ani "owocy zatrutego drzewa"
    A tu proszę. Jak trzeba to z konstytucji można wysnuć co potrzeba.
    Nie razi Cię aż taka dowolność interpretacji?
    Przecież biorąc pod uwagę funkcje i szkodliwość społeczną czynu można
    wysnuć odwrotny wyrok.
    A może takie zachowanie w sumie szkodliwe nie jest? "Ja kradnę ty
    kradniesz, my kradniemy..."

    Nie śledziłem dokładnie ale słowa które ta k... wypowiedziała w
    oczywisty sposób wskazywały że jest k... do kwadratu. Żaden Romeo na
    niej nie leżał ani nikt jej pistoletu do głowy nie przykładał.
    Poryczało się biedactwo, zrobiło ładne oczy, POprawność feministyczna
    zadziałała i już.
    Jak Oleksy właśnie powiedział: "Moralnie naganne dzisiaj nic nie znaczy"
    (nie żebym był jego fanem)
    A ku... w następnych wyborach znajdzie się na liście wyborczej.
    Chcesz się założyć.
    Trzeba było uniewinnić bez żadnych komentarzy anie takie pier...