  • Data: 2013-04-29 11:13:10
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: zgred <z...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-29 08:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ktoś go wybrał. To nie byłan agroda z klucza.

    JEGO nikt nie wybierał. To właśnie nagroda z klucza (partyjnego). Dostał
    się do sejmu, bo część wyborców (na szczęście) nie uwierzyła w
    obiecanki-cyckanki Tuska i zagłosowała (niestety) na PiS.
    Wybranie agenta Tomka i paru innych "artystów", bohaterów Big Brothera,
    mistrzów ringu, czy mnogodajek, to wynik ordynacji proporcjonalnej.

    Motłoch myśli tak: nie mam żadnego zdania nt. tego Millera, ale parę
    linijek niżej jest ta całkiem ładna Piekarska, albo ta Jola Rutowicz
    (czy podstawcie sobie dowolną inną parę nazwisk), to dam tutaj krzyżyk.

    Jeśli teraz b. agent T.Kaczmarek, b. szef CBA M.Kamiński i b. min.spraw.
    Z.Ziobro nie pójdą do pierdla zamiast Sawickiej i Wądołowskiego, to
    polski "wymiar" "sprawiedliwości" jest do dupy i należy go hurtem
    rozwiązać.

    Mamy prostą i jasną sytuację - z jednej strony skurwiona posełka i
    skurwiony burmistrz, którzy wzięli łapówkę, a z drugiej funkcjonariusze
    i minister, którzy tego dowiedli i pokazali. Jeśli coś jest nie-tak, to
    albo jedni, albo drudzy są winni. Nie może być tak, że "nie ma winnego",
    bo wszyscy zaangażowani są wskazani i wszystko jest udokumentowane.

    Najwyraźniej będzie tak, że co jedna władza skaże, to druga
    uniewinni/ułaskawi.
    Obok sędziego Tuleyi stanął teraz sędzia Rysiński.
    Proponuję tez przyglądać się ułaskawieniom prezydenta. Każdego.

    Skoro sąd stwierdził, że CBA+MinSpr. działali nielegalnie - to jakaś
    konsekwencja chyba powinna być? Ale ja się nie znam. Ja, to truskawki
    cukrem, a złodzieja z buta w ryja, a jak już leży - to rękę na kant
    schodka i z naskoku.

    A co do "istnienia przesłanek", to moim skromnym zdaniem przesłanki
    korupcji istnieją wobec każdego posła, (v)ministra, samorządowca.
    Praktyka, historia i fakty tego dowodzą. To oni powinni dowodzić, że nie
    biorą łapówek.

    --
    Tnx. Zgred.