  • Data: 2011-02-07 22:27:11
    Temat: Re: kursy wideo o komercyjnych programach a prawo
    Od: "Pawel" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmmm - czy tylko opis?
    > Skoro to maja byc kursy wideo, to nie tylko opis, ale i wizerunek -
    > screeny, filmiki avi ze "scapturowanym" ekranem, etc.

    A jak sie zmienia sytuacja gdy video kurs dotyczy nie programu(w sensie
    wizualnym, okienkowym), a jakiejś biblioteki do tworzenia programów.
    Prezentuję jak taką bibliotekę można używać i robię to w taki sposób, że
    piszę program przy użyciu danej biblioteki no i oczywiście wszystko jest
    nagrane z komentarzem ustnym:) Ponadto: czy ma znaczenie czy dana biblioteka
    jest darmowa czy płatna? A co z bibliotekami które są w dwóch opcjach -
    darnowej(do użytku np nie komercyjnego), i płatnej - do użytku komercyjnego.
    Czy ciągle mogę o takiej bibliotece pisać? Czy zakup licencji na użytkowanie
    owej biblioteki coś zmienia. Co jeżeli biblioteka jest na jakiejś licencji z
    grupy wolnego oprogramowania( GPL ).

    Pozdrawiam i dziękuję za dotychczasowe zainteresowanie tematem