  • Data: 2007-01-13 19:17:24
    Temat: Re: kupowanie znaczkow na poczcie
    Od: "Bibeck" <bibeck[wytnij_to]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic go do tego nie upowaznia. Nie ma prawa decydowac kto ile chleba
    > potrzebuje. Jesli wystawil np 100 bochenkow do sprzedazy to tyle ktos moze
    > przyjsc i kupic

    Hmmm ok rozumiem Wasze stanowisko, ale mi sie wydaje, ze przepis uprawnia
    rownie dobrze do mojej interpretacji (w szczegolnosci, ze uznaje cos takiego
    jak art.5 kc, ktorym w tym przypadku moglby sie skutecznie moim zdaniem
    bronic sprzedawca?)

    > Poza tym jesli chodzi o sprzedaz to w KC sa odrebne przepisy.

    Do ktorych stosuje sie rowniez te z czesci ogolnej, nie rozumiem zwiazku

    > Dokladnie, byla jedna taka sprawa :)

    jakies namiary?:)