  • Data: 2009-10-26 23:12:28
    Temat: Re: kupowanie w kiosku i nie płacenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Oct 2009, prawnikos mowi wrote:

    > kto udowodni że była zapłata czy nie było, kioskarz kamery nie ma,
    > ciężko udowodnić, że ktoś cos kupił i zabrał

    Jak w tę stronę, to nie wiem czy kioskarze są szkoleni z podstaw
    prawa, czy tylko z podstaw bezrozumnego ale sensownego jego
    stosowania ;), jednak zasadę "najpierw pieniadze potem towar"
    raczej mają opanowaną :)
    (bo niezapłacenia za *dobrowolnie* wydany towar *nie* jest
    kradzieżą, co znakomicie utrudnia różne ruchy, a ukaranie
    w szczególności).

    pzdr, Gotfryd