  • Data: 2005-12-19 22:52:02
    Temat: Re: kupno w sklepie i-net i zwrot w ciagu 10dni
    Od: "Góral" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy taki mail juz to oznacza?:

    Nie. Twój przypadek nie różni się niczym od wspomnianego przeze mnie
    przykładowego telefonu do sklepu na zasadzie "proszę mi odłożyć, przyjdę sobie
    odebrać".

    Gdybyś zostało Ci to przesłane miałbyś prawo zwrócić. Jeżeli odebrałeś w lokalu
    (który jest lokalem przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów) to "widziały gały
    co brały".

    Góral