  • Data: 2005-09-02 22:54:51
    Temat: Re: kupno sterydow anabolicznych
    Od: PiotrekS <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Sep 2005 00:16:06 +0200, "Hallucinogen"
    <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Cześć!~
    >Chciałem sie dowiedzieć czy mam problem :-). Gadałem z gościem z neta na
    >czacie oferował sprzedaż sterydów a ja głupi sie skusiłem. Podał mi adres
    >strony na której oferują to http://www.freewebs.com/taniesterydy/ wpłaciłem
    >odpowiednia sumę pieniędzy na podane konto. Po czym gościu mnie poinformował
    >ze jest z policji i zostanę oskarżony o próbę kupna sterydów anabolicznych
    >za co grozi mi 4 lata i 10 tys grzywny. Co bardziej dziwne udało mi sie z
    >nim dogadać i podobno jeżeli wpłacę 100zł to zapomina o sprawie. Mam w
> [...]

    Wygląda że koleś z toba pogrywa, za 100zł "zapomina o sprawie" to jest
    wprost załosne, podaj nr konta i adres strony na policji że jest naciągacz
    (handlujący sterydami) oni powninni z nim zrobić porzadek.
    Poland is Mexico in Europe
    Kontakt ze mną: http://tinyurl.com/ckx5n zmień lp na pl