    From: "www.sport1.pl" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno samochodu a oc
    Date: Mon, 26 Feb 2007 11:27:24 +0100

    Witaj ,Musisz wypowiedziec poniewaz tak mówi ustawa, znam troche osób ,które
    czuja sie pokrzywdzone ale niestety w ustawie jast jasno zapisane. Powinno
    sie wypowiadac umowe miesiac przed koncem, zrób to na pismie mozesz wysłac
    listem poleconym do TU, tylko nie do agenta ,który widnieje na pieczatce.