    From: "zuk" <z...@n...gda.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno przez internet a dobior osobisty
    Date: Mon, 5 Nov 2007 17:12:29 +0100

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:6qt105-cs3.ln1@ziutka.router...

    > Nie jest istotne gdzie dostarczył a w jaki sposób zawarto umowę. Jeśli
    > zawarł "przez Internet" to może nawet odebrać osobiście i dalej ma te
    > swoje 10 dni lub dłużej.
    >
    > --
    > Marcin

    Dziekuje sza wszelkie odpowiedzi i mam w zwiazku z tym jeszcze jedno
    pytanie. Sprzedawca twierdzi ze nie moze przyjac z powrotem sprzetu poniewaz
    zostal on odpakowany. Za odpakowanie uznaje tak samo otwarnie kartonu jak i
    zdarcie wszelkich folji, otwarcie workow itp. Z informacji ktore znalazlem w
    internecie wynikalo ze to co zrobilem zawieralo sie w granicach wykłego
    zarządu. Konieczność uruchomienia urzadzenia wymagala np. zerwania foli
    ochronnej z czesci zakrywajacej wyloty powietrza. Po której stronie stoi
    racja? Jesli sprzedawca nie bedzie przyjmowal do wiadomosci tego iż nadal
    chce zwrócic towar jakie kroki powinienem wykonać oraz jakie koszty mogą sie
    z tym wiązać?