eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupno mieszkania - zaplata 80% gotowki natychmiast - akt notarialny za 3 miesiace › Re: kupno mieszkania - zaplata 80% gotowki natychmiast - akt notarialny za 3 miesiace
  • Data: 2006-11-05 19:00:14
    Temat: Re: kupno mieszkania - zaplata 80% gotowki natychmiast - akt notarialny za 3 miesiace
    Od: "diabla" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ napisał(a):
    > A czy aby nie "5 lat od konca roku...". 5 lutego 2007 roku moze go
    > wcale nie interesowac, moze go interesowac dopiero 1 stycznia 2008
    > obawiam sie. Warto sie upewnic, choc byc moze chodzi tutaj o jakis
    > inny przepis niz mam na mysli, bo jesli sprzedajacy kupuje kolejne
    > mieszkanie, to i tak w efekcie nie zaplacilby tego podatku. Tak
    > czy inaczej kupujacy moglby to sobie sprawdzic.
    >
    > marekz

    A może nie chodzi o podatek, tylko o zwrot bonifikaty na wykup
    mieszkania komunalnego? Wówczas fakt kupna kolejnego mieszkania ma
    się nijak do obowiązku zwrotu bonifikaty, stanowiącej różnicę
    między wycenioną przez rzeczoznawcę wartością rynkową mieszkania
    a ceną, którą faktycznie zapłacił.

    Pozdrawiam,
    Aga