  • Data: 2005-04-08 16:58:19
    Temat: Re: który akt ważniejszy?
    Od: "SiEmIoN" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > natomiast z
    > Ustwa z dnia 16 grudnia 2004 r. -Prawo przewozowe (Dz.U. z 2004 r. Nr 281,
    > poz. 2780, Art. 1, pkt 1, ppkt b, ust. 3b)
    > wynika możliwość cofnięcia kary
    >
    > czy to oznacza ze jestem zwoliniony? chodzi mi o to czy ustawa znosi
    > uchwałe

    Pisz pisemne odwołanie powołując się na przepisy tej ustawy i finito.
    Podważąprzepisy ustawy? To i tak padną w sądzie.
    Chciałem jeszcze zapytać czy ta ustawa nie ma furtki i nie pozostawia
    pewnych spraw w gestii własnie innych przepisów. Może zawarta jest tam nota
    "o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej"?

    --
    Pozdrawiam :) helldust
    h...@t...pl