eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokto ma prawo zglaszania postulatow, uwag do projektow rozporzadzen? › Re: kto ma prawo zglaszania postulatow, uwag do projektow rozporzadzen?
  • Data: 2007-01-08 18:46:56
    Temat: Re: kto ma prawo zglaszania postulatow, uwag do projektow rozporzadzen?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bibeck wrote:
    > no wlasnie, czy podmioty takie są gdzies wymieniane, czy takie uwagi moze
    > zglaszac kazdy?czy moze nalezy zalatwiac te sprawy przez podmioty
    > uprawnione?

    Zdecydowanie _każdy_. Prawo to zapisane jest w art. 63 Konstytucji,
    procedura postępowania z takimi wnioskami w okolicach art. 244 kodeksu
    postępowania administracyjnego.

    > Wiem, ze nikt mi nie zabroni wyslac pisma do ministerstwa z moimi pomyslami,
    > ale chodzi mi o to, zeby z moimi uwagami ktos sie zapoznal:)

    Musi się nie tylko zapoznać, ale i w ciągu miesiąca odpowiedzieć z
    uzasadnieniem :)

    Przy czym jeśli wniosek dotyczy rozporządzenia, to zdaje się, że
    teoretycznie musisz się najpierw zarejestrować jako lobbysta.