  • Data: 2010-07-26 09:02:31
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i2jgjr$342$1@news.onet.pl...

    > Jakieś tam poglądy mieli, ale nie byli
    > przekonani do żadnego z kandydatów.

    I tacy poszli na wybory? Po jakiego grzyba, jeśli można wiedzieć?
    Poważnie pytam, bo ja nie znam takich ludzi i nawet nie potrafię sobie
    wyobrazić, co każe im w sytuacji niezdecydowania ruszyć do lokali
    wyborczych.

    > Takie drobiazgi mają znaczenie, bo głosuje się na jednego
    > człowieka, a nie "dam 40% jednemu i 60% drugiemu". W efekcie -
    > duperela która przeważyła szalę - dała komuś głos.

    Duperela niewidoczna gołym okiem w sytuacji, gdy o niebo prościej w takiej
    sytuacji jest zagłosować na pierwszego z brzegu?

    > któreś muszę kupić na imprezę

    No widzisz, ale na wybory przecież NIE MUSISZ chodzić.

    Pozdrawiam
    K.