  • Data: 2005-03-12 09:22:29
    Temat: Re: kredyt w pkosa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "funkacid" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.00001039.4232acd0@newsgate.onet.pl...

    > - Czy sensowne jest występowanie z powództwa cywilnego wobec PKO?

    Moim zdaniem bezsensowne. O co chcesz ich pozwać? O to, że chcą odzyskać
    swoje pieniądze?

    > - Jak sądy traktują takie pozwy?
    > - Czy były już podobne sytuacje?

    Nie spotkałem się.

    > - Jakie wnioski postawić w pozwie?

    No właśnie.

    > - Czy mogę we wniosku zawrzeć moje oczekiwania, splata kapitalu,umorzenie
    > czesci odsetek

    Możesz, tylko jaka podstawa?

    > - Czy da sie cofnac naliczone przez ostani okres odestki

    Z punktu widzenia banku pewnie tak. Tylko z jakiego powodu mieli by to
    robić?

    > - Czy napisanie w pozwie że kredyt jest sporny wedle prawa bankowego
    zmienia
    > status takiego kredytu. ?

    Nie. Tym bardziej, ze pewnie maja już na to tytuł wykonawczy, koro byli u
    komornika.

    > - Czy opisane okoliczności dopuszczają możliwość ugody sądowej?

    Tak.

    > - Jak składa się i jak wygląda wniosek do sądu o zawarciu ugody sądowej?

    Google wiedzą.

    > - Jaka inna argumentacja może być zawarta przeze mnie w pozwie. ( fakt nie
    > rozwiązania tej sytuacji blokuje moją sytuację życiową, wpis do rejestru
    > dłużników i sprawia że nie jestem w stanie podjąć jakichkolwiek działań
    które
    > pozwolą mi normalnie zarobkować. )

    Nie mam zielonego pojęcia, bo nie wiem o co chcesz ich pozwać. O to, ze nie
    chcą Ci darować swoich pieniędzy?