  • Data: 2008-05-22 09:39:25
    Temat: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 22 maj 2008 08:09
    (autor Andrzej Kubiak
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <vb3zkaarlaqt$.1n93h31lntkza.dlg@40tude.net>):

    > Wyobraź sobie, że niektóre karty pozwalają rozłożyć większe zakupy na
    > raty, nieraz na warunkach lepszych niż sklep.

    Możliwe, choć wydawało mi się, że KK to warunki takie sobie daje i że
    kredyt/raty taniej.

    > I owszem, zapas limitu
    > przydaje się.

    Tak, wiem, na plazmę za 20 tysięcy. No to w takim razie trzeba karty
    pilnować.

    > OK, jak ukradną ci miesięczną pensję, możesz przejść nad tym do porządku
    > dziennego, ale nie wymagaj tak głupiego zachowania od innych.

    Ale ja nie mówię, żeby przechodzić do porządku dziennego, wręcz podziwiałem
    babkę, że zarabia kilkanaście tysięcy miesięcznie, bo ja niestety tylko
    koło 2400.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu