  • Data: 2008-05-22 11:50:02
    Temat: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 May 2008 11:39:25 +0200, Tristan napisał(a):

    > Możliwe, choć wydawało mi się, że KK to warunki takie sobie daje i że
    > kredyt/raty taniej.

    Standardowo (czyli: przychodzi wyciąg, nie spłacasz go w całości) owszem,
    to nawet nie są warunki takie sobie, a koszmarne :) Natomiast często jest
    tak, że możesz zadzwonić do banku i powiedzieć "tę i tę transakcję proszę
    mi rozłożyć na raty) i oprocentowanie tych wybranych robi się bardziej
    przyzwoite, a resztę zadłużenia oczywiście spłacasz w okresie
    bezodsetkowym.

    > No to w takim razie trzeba karty pilnować.

    Fakt bezdyskusyjny.

    > Ale ja nie mówię, żeby przechodzić do porządku dziennego, wręcz podziwiałem
    > babkę, że zarabia kilkanaście tysięcy miesięcznie, bo ja niestety tylko
    > koło 2400.

    Trochę słabo ten podziw się przebijał :) No ale teraz wyobraź sobie, że
    tracisz kartę i wspomniane 2400. Byłbyś zachwycony albo chociaż obojętny?

    AK