  • Data: 2008-05-21 19:27:09
    Temat: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com pisze:

    > Będąc w restauracji skradziono mi kartę kredytową, którą niestety

    Uwaga językowa: chciałaś chyba napisać, że kiedy byłaś w restauracji,
    skradziono ci kartę.

    Bo tak brzmi to kompletnie bez sensu...

    > zostawiłam w portfelu w kurtce w szatni.

    Błąd.

    > Podczas, gdy ja siedziałam w restauracji, złodziej poszedł sobie do
    > sklepu i zrobił zakupy na kilkanaście tysięcy złotych.

    To co za to kupił, hmm? Biżuterię?

    > Raiffeisen Bank "wypiął się" i stwierdził, że nie dochowałam
    > należytej
    > staranności przy przechowywaniu karty.
    > Reklamacja została rozpatrzona negatywnie.

    Trzeba było zacząć od zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa...

    > Pomimo moich próśb bank nie przysłał slipa z rzekomo moim podpisem.

    Bo to jest dokument, którego nie mogą się pozbywać z rąk na wypadek
    ewentualnego śledztwa. Możesz prosić ewentualnie o kopię, ale lepiej
    zgłoś popełnienie przestępstwa na twoją szkodę i dokumentami zajmie się
    policja.

    > Czy ktoś może znalazł się w podobnej sytuacji ? Czy jest szansa na
    > wygranie z wielką machiną, jaką jest bank ?

    Ale ty nie walczysz z bankiem, tylko ze złodziejem. Bank póki co jest
    "czysty", bo formalnie nie ma pewności, że to nie był ktoś działający w
    porozumieniu z tobą. Tylko są uprzejmi i nie sugerują, że to była próba
    wyłudzenia ;)

    > Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki, jak można powlaczyć w
    > bankiem.
    > Wiem, że mogę pójść do Arbitra Bankowego, ale czy to przyniesie
    > jakieś efekty ?

    Arbiter ma limit chyba do 8 tysięcy.

    Popełnione zostało przestępstwo, więc zgłoś je gdzie trzeba.