  • Data: 2008-05-21 20:27:06
    Temat: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez wrote:

    > To dupa nie bank, jeśli na sztywno daje tyle. Mnie zapytano jaki chcę
    > mieć limit na wypłaty i na płatności i ustawiłem znacznie mniejszy niż
    > możliwy.
    > Chyba że klient tak chce lub mu wsio rybka wtedy no cóż, bank jest w
    > porządku.

    Z punktu widzenia płynności limit KK powinien być conajmniej równy
    dwukrotnej średniej miesięcznych wydatków. Warto też sobie zostawić
    jakąś granicę bezpieczenstwa na wypadki nadzwyczajne (wakacje itp.).

    Niestety, mało który bank jest w stanie zwiększyć od ręki limit
    kredytowy (ja znam jeden). Równie rzadka jest mozliwość samodzielnego
    zmieniania limitów. Stąd 90 % posiadaczy kart ma to, co ma ;-(

    M.