  • Data: 2008-04-02 17:02:17
    Temat: Re: kradzież elementów strony internetowej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kasia pisze:

    > Dla mnie sprawa kradzieży jest jasna, zostały zrobione screeny z wygladu
    > jak i kodu strony.
    > dodatkowo ten zapis <!-- saved from url= chyba dobitnie świadczy o
    > kradzieży z obcej strony ...

    Ale ty nie jesteś sąd, a to sąd musisz przekonać, że zeznajesz prawdę, a
    nie usiłujesz kogoś wrobić.

    Ktoś może np. wejść na twoją stronę, zapisać ją, po czym u siebie tak
    zmodyfikować jej źródła tak, żeby ta twoja strona rzekomo nawoływała do
    zamachów bombowych.

    I co, uważasz, że na podstawie tego powinnaś zostać skazana?

    > teraz pytanie.. czy zgłosić sprawę do prokuratury; czy wysyłać pismo do
    > własciciela strony z nakazem natychmiastowego usunięcia symulacji
    > i jak pożądnie nastraszyć gościa...

    Jak ci ludzie piszą - najpierw zabezpiecz dowody.